Garanzia
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Nota: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Reclami
Può sempre capitare che qualcosa non vada come previsto. Vi consigliamo di segnalarci i vostri reclami inviando un'e-mail a info@koop3mmc.nl. A partire dal 15 febbraio 2016, i consumatori dell'UE potranno presentare reclami anche attraverso la piattaforma ODR della Commissione europea. La piattaforma ODR è disponibile all'indirizzo http://ec.europa.eu/odr. Se il vostro reclamo non è già pendente altrove, siete liberi di presentarlo attraverso la piattaforma dell'Unione Europea.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.