Garantia
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Nota: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Queixas
Pode sempre acontecer que algo não corra como planeado. Recomendamos que nos comunique primeiro as suas queixas, enviando uma mensagem de correio eletrónico para info@koop3mmc.nl. A partir de 15 de fevereiro de 2016, os consumidores da UE também poderão apresentar queixas através da plataforma RLL da Comissão Europeia. Esta plataforma RLL pode ser consultada em http://ec.europa.eu/odr. Se a sua queixa não estiver já pendente noutro local, pode apresentá-la através da plataforma da União Europeia.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.