Záruka
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Poznámka: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Sťažnosti
Vždy sa môže stať, že niečo nepôjde úplne podľa plánu. Odporúčame, aby ste nám sťažnosti najprv nahlásili e-mailom na info@koop3mmc.nl. Od 15. februára 2016 budú môcť spotrebitelia v EÚ podávať sťažnosti aj prostredníctvom platformy Európskej komisie na riešenie sporov (ODR). Túto platformu ODR nájdete na adrese http://ec.europa.eu/odr. Ak vaša sťažnosť ešte nie je vybavovaná inde, môžete ju podať prostredníctvom platformy Európskej únie.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.