Garantii
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Märkus: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Kaebused
Alati võib juhtuda, et midagi ei lähe päris nii, nagu plaanitud. Soovitame kõigepealt teatada meile kaebustest, kirjutades e-posti aadressil info@koop3mmc.nl. Alates 15. veebruarist 2016 on ELi tarbijatel võimalik esitada kaebusi ka Euroopa Komisjoni veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu. Selle ODR-platvormi leiate aadressil http://ec.europa.eu/odr. Kui teie kaebus ei ole veel mujal menetluses, võite esitada oma kaebuse Euroopa Liidu platvormi kaudu.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.