Gwarancja
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Uwaga: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Skargi
Zawsze może się zdarzyć, że coś nie pójdzie zgodnie z planem. Zalecamy, aby w pierwszej kolejności zgłaszać nam skargi, wysyłając wiadomość e-mail na adres info@koop3mmc.nl. Od 15 lutego 2016 r. konsumenci w UE będą mogli składać skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Platformę ODR można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/odr. Jeśli Twoja skarga nie jest jeszcze rozpatrywana w innym miejscu, możesz złożyć skargę za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.