Garanti
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Notera: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Klagomål
Det kan alltid hända att något inte går riktigt som planerat. Vi rekommenderar att du i första hand anmäler klagomål till oss genom att skicka e-post till info@koop3mmc.nl. Från och med den 15 februari 2016 kan konsumenter i EU också lämna in klagomål via Europeiska kommissionens ODR-plattform. Denna ODR-plattform kan hittas på http://ec.europa.eu/odr. Om ditt klagomål inte redan är anhängigt någon annanstans kan du lämna in ditt klagomål via Europeiska unionens plattform.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.