Garanție
Wij staan achter de kwaliteit van onze producten en doen er alles aan om uw bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht er tijdens transport of gebruik toch iets misgaan, dan kunt u mogelijk aanspraak maken op garantie.
Volgens de wet heeft u als consument het recht om gebreken binnen 2 maanden na ontdekking aan ons te melden. Indien het gebrek onder de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie, vervanging of een passende oplossing.
Notă: op bederfelijke producten of producten met een beperkte houdbaarheid geldt een aangepaste garantie. Hierbij is het van belang dat het product correct is bewaard en gebruikt volgens de aanwijzingen. Garantie vervalt wanneer deze voorwaarden niet zijn nageleefd.
Reclamații
Întotdeauna se poate întâmpla ca ceva să nu decurgă conform planului. Vă recomandăm să ne raportați mai întâi plângerile prin e-mail la info@koop3mmc.nl. Începând cu 15 februarie 2016, consumatorii din UE vor putea, de asemenea, să depună plângeri prin intermediul platformei ODR a Comisiei Europene. Această platformă ODR poate fi găsită la adresa http://ec.europa.eu/odr. În cazul în care plângerea dumneavoastră nu este deja în curs de soluționare în altă parte, puteți să o depuneți prin intermediul platformei Uniunii Europene.
Wilt u weten of u in aanmerking komt voor garantie of herroeping? Lees dan onze algemene voorwaarden voor alle details.